piątek, 16 sierpnia 2013

CZEŚĆ I CZOŁEM

    Witaj !


   Jak domyśliłeś się już pewnie, drogi czytelniku, po tytule mojego pierwszego posta, nie spodziewam się, że ktokolwiek przeczyta ten wpis. Nie chcę się oszukiwać, no bo kogo to obchodzi? Ale skoro postanowiłam (tak jak miliony innych ludzi na świecie) prowadzić bloga to jakoś trzeba zacząć, prawda?

   A więc, myślę, że najpierw się przedstawię. Nie chcę zdradzać swojego imienia ani nazwiska, dlatego myślę, że wystarczy wam wiadomość o tym, że jestem nastolatką i mam 17 lat. Uwielbiam czytać książki i o tym właśnie będzie ten blog. O książkach. Nie postanowiłam prowadzić go dlatego, że uważam się za bardzo dobrą recenzentkę czy dlatego, że sądzę że mój wielki talent pisarski nie powinien się marnować. Nic z tych rzeczy. Powód jest prosty. Nie ma na tym świecie (a bynajmniej na moim świecie) wielu nastolatków, którzy są tak porządnie zwichnięci na punkcie książek jak ja, więc kiedy już kończę jakąś cudowną, pełną emocji pozycję, czuję bardzo silną potrzebę ,,wygadania się''. Podzielenia się z kimś moimi uczuciami.Więc postanowiłam przelewać moje silne i wzburzone emocje do Internetu. No i dodatkowo, po prostu to lubię.

    Jeżeli chociaż odrobinkę cię zaciekawiłam to możesz jeszcze zajrzeć na moje konto na Lubimy Czytać   
 i jeżeli sam nie masz jeszcze konta, to koniecznie je załóż. Nie jest to żadna reklama, broń boże, po prostu sama korzystam i ta strona jest naprawdę przydatna. :)

   Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zaprosić tych, którzy przeczytają ten pierwszy, dziewiczy wpis, do dalszej kontemplacji mojego bloga. Trzymajcie się ciepło :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.