niedziela, 8 września 2013

BOOKTUBERS

    Pierwotnie ten post miał być o klasyce, ale stwierdziłam, że szkoła już i tak dodatkowo nas przytłacza ;) Dlatego postanowiłam, że napiszę tu dla odmiany nie o książkach, ale o ludziach podobnych do mnie. Ludziach, którzy totalnie wariują na punkcie książek i w Internecie mówią o tych, które już przeczytali i recenzują je. Jest jednak jeden wyjątek. Ja piszę anonimowe posty, oni wypowiadają się w filmikach na YouTube. Podziwiam każdego z nich bardzo, bardzo mocno i polegam na ich opiniach, jakby byli moimi guru. Dziś chciałam wam przedstawić 10 młodych ludzi, którzy są moimi ulubionymi z tzw. booktuberów.



   Christine to zdecydowanie moja ulubiona J Praktycznie każda recenzja jaką publikuje na swoim kanale jest trafna i zgodna z moja własną ;) Dodatkowo jest zabawna i szczera, mówi o wszystkim co jej się nie podobało i o tym co nie również. Plus za to, że jest kompletnie zwariowana na punkcie książek i bohaterów. Prowadzi drugi kanał, pośrednio również związany z książkami- - polandbananas20.

   Kolejna dziewczyna, którą uwielbiam, pewnie głównie z tego powodu, że jest uzależniona od kupowania książek w równym stopniu co ja, a może nawet bardziej, co zdecydowanie poprawia mi humor. Miło wiedzieć, że nie jesteś jedyną osobą, która jest staje się zakupoholiczką jak tylko wejdzie do księgarni. 

   Ten kanał oglądam już od bardzo długiego czasu, dlatego myślę, że nawet rzadkie dodawanie filmików jestem w stanie jej autorce wybaczyć. ;) Dlaczego lubię ten kanał? Właściwie to nie wiem, po prostu przyjemnie się go ogląda, słucha, jest bardzo inspirujący, a dziewczyna, która go prowadzi nigdy mnie jeszcze nie zawiodła w kwestii wyboru lektur. 

    Liddy to zdecydowanie pierwsza booktuberka jaką kiedykolwiek obejrzałam. Tak  jak Harry Potter, który wprowadził mnie w fantastykę, tak Liddy wprowadziła mnie w świat booktubingu ( nie wiem nawet czy takie słowo istnieje, w jakimkolwiek języku, a co dopiero w polskim ;) Jest mniej więcej w moim wieku, dlatego lubię słuchać jej recenzji i porad, lubię wiedzieć co czyta i co lubi. Zawdzięczam jej wiele cudownym, przeczytanych książek.

   Ta dziewczyna jest po prostu zwyczajna. No wiecie, taka spoko dziewczyna z sąsiedztwa, którą lubią wszyscy, bo zawsze jest miła i sympatyczna. Jeżeli dodasz do tego miłość do książek i oglądania Pretty Little Liars, to dla mnie możemy już zostać przyjaciółkami do końca życia ;)


   Sanne to dziewczyna, która jest moją wyrocznią jeżeli chodzi o klasykę. Dzieli również ze mną miłość do Johna Greena , więc jak mogę jej nie lubić? ;)

   Jesse to jeden z nielicznych chłopaków na YouTubie, którzy mówią o książkach w swoich filmikach. Szczerze to jedyny chłopak jakiego oglądam, jeżeli chodzi o booktube. I mimo tego, że na początku byłam zdziwiona i sceptycznie nastawiona, to teraz oglądam każdy filmik i nie przeszkadza mi nawet to, że Jesse jest chyba najbardziej zwariowaną osobą ze wszystkich booktuberów jakich znam ;)

#9 Katytastic 


  Katy to ktoś kogo po prostu lubię. Oglądanie jej filmików sprawia mi niemałą przyjemność i lubię czytać książki, które poleca, bo często są to świetne pozycje.


   Ostatnia, ale nie najmniej ważna osoba to mimo wszystko nie booktuber. Odchodzi też od normy jeżeli chodzi o język, jakim się posługuje, bo jest to polski, a nie tak jak w przypadku poprzednich punktów, angielski. Maja jest autorką blogafanfiction, ale założyła również konto na Youtube, aby opowiadać o swojej przygodzie z pisaniem, dzielić się swoimi doświadczeniami i radami w sprawie pisania książki na podstawie swojego bloga. Jako osoba, która uwielbia czytać i pisać uwielbiam kanał Mai- mimo niewielkiej ilości filmików znalazłam w nich dotąd bardzo dużo potrzebnych rad i mnóstwo inspiracji. Dziękuję ;*
  
   Mam nadzieję, że chociaż trochę umiliłam wam ten weekend i że znajdziecie odrobinę inspiracji w powyższych kanałach. A jakie kanały wy lubicie i oglądacie? Piszcie w komentarzach!


Trzymajcie się ciepło :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.