niedziela, 20 kwietnia 2014

TAK WYGLĄDA SZCZĘŚCIE jennifer e. smith


    W końcu powracam po długich tygodniach nieobecności... Nawet nie wiem jak to sie stało, że na zapomniałam o blogowaniu, przecież to uwielbiam. Ale chyba każdy czasem potrzebuje przerwy, prawda? ;) Bez zbędnego przedłużania, przejdźmy do recenzji :)


   Po Tak wyglada szczęście sięgnęłam, bo wcześniej spodobała mi się pierwsza książka pani Smith, a mianowicie Serce w chmurach, która była naprawdę dobra :) I muszę powiedzieć, że choć wątek książki z dzisiejszej recenzji jest już trochę oklepany to styl pisania autorki i bohaterowie w jakiś sposób wynagradzają nam ten negatywny wydźwięk taniego romansidła. Historia rozpoczyna dość ciekawie bo... od maili. Dzięki nim poznajemy dwoje głównych bohaterów i ich historię: Graham Larkin jest nastoletnim aktorem (za którym wszyscy szaleją) natomiast Ellie O'Neill jest zwyczajną, rudowłosą dziewczyną z marzeniami. Poznają się w internecie (w dość zabawnych i ciekawych okolicznościach, uwierzcie mi). Zapomnialabym wspomnieć, że żadne z nich nie ma pojęcia do kogo pisze.

   Mimo, że jako takich zwrotów akcji nie ma w tej książce, to naprawdę miło mi się ją czytało. Chcąc nadal uważam, że wątek miłosny rozgrywa się za szybko (bo ja lubię długo czekać na szczęśliwe zakończenie), ale co zrobisz? Bohaterowie szybko trafiają do naszych serc, a powieść nie porusza tylko i wyłącznie tematu nastoletnim miłości: mówi także o rodzinie, odrzuceniu i przyjaźni. Także, podsumowując, mimo kilku minusów, książka pani Smith po raz kolejny mi sie spodobała i uważam, że jest tak naprawdę dla każdego. Plus dla wydawnictwa za okładkę, która jest prześliczna, dużo ładniejsza od Serca w chmurach.

   Jak wspomniała już w swojej recenzji Maja, ta książka jest idealna dla tych, którzy uwielbiają czytać fanfiction  Może pośrednio to dlatego tak mi się podobała ;)

   Na dzisiaj to by było tyle, chciałam tylko jeszcze życzyć wszystkim wesołych, rodzinnych i spokojnych Świat Wielkanocnych :) Bardzo się cieszę, że mogę z Wami spędzać już drugie święta :* Trzymajcie się ciepło :)

4 komentarze:

  1. Hm, jeśli znajdę w bibliotece to chętnie przeczytam :)
    Kochana, Tobie tez życzę Wesołych Świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mowie nie, ale teraz w kolejności czytam to co zaplanowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Twoje wyniki z tego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam Twoje recenzje :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.