poniedziałek, 4 sierpnia 2014

BOOK HAUL #2

   Jakiś tydzień temu na kanale mojej indyczej znajomej Mai ukazał się book haul, który (niestety ;) zainspirował mnie do... kupienia jeszcze większej ilości książek. To co, że już nie mieszczą mi się na półkach, to co, że moja lista książek 'do przeczytania' zamiast się zmniejszać to się powiększa, ja i tak kupuje nowe książki. Ktoś powinien mi zabrać wszystkie pieniądze, bo w moich rękach grożą całym pokojem książek. :/



   Od razu zaznaczam, że nie piszę tego posta żeby się pochwalić. Pomyślałam po prostu, że akurat ten book haul może komu pomóc, bo zamawiałam z dwóch bardzo dobrych księgarni, w których mają naprawdę świetne oferty i promocje. Są to księgarnie Tania Książka i Dobre Książki, które serdecznie polecam. I nie, ten post nie jest sponsorowany, za wszystko sama zapłaciłam, więc moja opinia jest jak najbardziej szczera. A więc, zaczynajmy. :)


    Pierwsze przyszło zamówienie z Taniej Książki. Pierwszy raz zamawiałam z tej księgarni, ale moje odczucia są jak najbardziej pozytywne - mimo że osobiście z pracownikami nie rozmawiałam to z klientem postępują jak należy. Dostała książki porządnie zapakowane, z dołączoną kartą podarunkową na 10 zł na kolejne zakupy i karteczką Dziękujemy za zakupy. Mała rzecz, a cieszy :) 




    Druga księgarnia to moja ulubiona od dawna. Paczka zawsze przychodzi bez opóźnienia, książki, mimo że niektóre są naprawdę tanie, to przychodzą zawsze w bardzo dobrym stanie. 


A oto książki, które zamówiłam w lipcu ;)

Lolita Vladimir Nabokov
Neva Sara Grant
Ujawniona P.C.Cast i Kristin Cast
Akademia mroku. Rozdarte dusze Gabriella Poole
Akademia mroku. Więzy krwi Gabriella Poole
Do wszystkich chłopców, których kochałam Jenny Han
Tego lata stałam się piękna Jenny Han
Córeczka tatusia Gwyneth Paltrow (z zamiłowania
do książek kucharskich ;)
Ukryte Kimberly Darling
PLL 13. Skruszone Sara Shepard
Lewiatan Scott Westerfeld
Upadki Anne Provoost (bo tak jak Maja chciałam
się przekonać czy da się kupić książkę za 3 zł)
Królestwo słońca Brian Damato (bo cudowna okładka <3)

   Czytaliście coś z dzisiejszego postu? Dajcie znać w komentarzach :D I trzymajcie się ciepło oczywiście ;)



2 komentarze:

  1. Nie trafiłam jeszcze na żadną z tych książek, ale wygląda na to, że nie wiedziałam o nowej części Domu Nocy, więc... muszę kupić. Koniecznie ^^

    Cupcake.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ile pozycji! Owocnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.