czwartek, 28 sierpnia 2014

TEGO LATA STAŁAM SIĘ PIĘKNA jenny han

   Tego lata stałam się piękna to idealna powieść na lato (najlepsza na plażę) i szczerze to żałuję, że nie sięgnęłam po nią wcześniej, na początku wakacji, bo naprawdę napełnia pozytywną, letnią energią :)

    Książka opowiada o nastoletniej Belly (zabawne imię, ale po przeczytaniu wszystko staje się jasne ;), która każde lato spędza w nadmorskim domku przyjaciółki swojej mamy Suzanny. Razem z mamą i bratem główna bohaterka (i jednocześnie narratorka książki) jeździ do Cousins odkąd była dzieckiem, dlatego synowie Suzanny, Conrad i Jeremi, są dla niej jak bracia. Jednak to lato jest inne, bo Belly zaraz po przyjeździe zauważa dziwne zachowanie Conrada, w którym jest zakochana od dziecka. Natomiast Jeremi aż nazbyt 'stara' się zachowywać tak jak zawsze. Co jest tego powodem?

    Jak już się pewnie domyślacie, jest to książka mocno nastawiona na wątek romantyczny, ale ja uważam, że autorka mimo wszystko nie przesadziła. Idealnie wszystko zrównoważyła, bo powieść skupia się też na przyjaźni i rodzinie, ale takiej, której nie musi koniecznie łączyć pokrewieństwo. Osobiście zakochałam się w męskich bohaterach bardzo szybko, bo są naprawdę fajnie i kontrastowo wykreowani. Dodatkowo książka jest napisana bardzo lekko, przyjemnie i przejrzyście się ją czyta. Ja osobiście skorzystałam z wyjazdu do babci i przeczytałam książkę pani Han w jeden wieczór. :)

    Podsumowując polecam tę książkę na leniwe letnie wieczory lub po prostu letnią nudę (no dobra, wiem że wakacje się prawie kończą, ale halo, zostało jeszcze kilka dni ;) Zapewne nie chciałabym czytać tej powieści w czasie roku szkolnego, bo skręcałabym się z zazdrości i tęsknoty za wakacjami, dlatego jeżeli chcielibyście ją przeczytać to radzę mimo wszystko odłożyć ją na następne wakacje (chyba że ktoś jest studentem, to zazdroszczę, bo został mu jeszcze miesiąc wakacji :( )

   Na dzisiaj to już wszystko, a Wy trzymajcie się ciepło :* (nie wiem, jak jest u Was, ale pogoda u mnie taka, że ciepło zdecydowanie się przyda ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.