poniedziałek, 11 sierpnia 2014

WSZECHŚWIATY leonardo patrignani

   Od razu zacznę od dedykacji, bowiem recenzję tej konkretnej książki obiecałam dawno (dawno, dawno) temu Dianie (na dole jest dowód ;) A więc, Diana możesz być ze mnie dumna, bo w końcu przeczytałam Wszechświaty! ;)

Dodatkowy plus za przepiękną
okładkę! <3
   Książka opowiada o dwójce nastolatków- Jenny i Alexie, którzy od trzech lat rozmawiają ze sobą za pomocą... swoich umysłów. To nie byłoby jeszcze aż tak zadziwiające gdyby nie fakt, że dodatkowo żyją... w kompletnie innych wymiarach. Żeby się spotkać muszą więc przejść przez wiele związany z tym... trudności. Zdecydowanym plusem fabuły jest zaskoczenie, dzieje się tyle i w tak szybkim tempie, że w pewnym momencie nie mogłam się już połapać i szczerze przyznam, że miałam w pewnym momencie problem ze zrozumieniem toku myślenia bohaterów, kiedy rozwiązywali kolejne tajemnice swoich umysłów.

    Szczerze to jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłu pana Patrignani, bo jest naprawdę wyjątkowy i oryginalny. Jedynym minusem jest to, że nie miałam okazji zżyć się z bohaterami. Bardziej zależało mi na poznaniu prawdy i rozwiązaniu tajemnic niż na tym, czy bohaterom się uda i czy będą żyli długo i szczęśliwie. Po prostu jakoś tak... Alex i Jenny wydali mi się mało oryginalni, zupełnie bezbarwni, bez cech charakterystycznych itp.

   Mimo jednego niedociągnięcia a propos bohaterów uważam, że książka jest naprawdę dobra. Szybka i przyjemna lektura na letni wieczór :) Polecam :) A Wy, czytaliście może Wszechświaty? Dajcie znać w komentarzach i trzymajcie się ciepło :*

    Książka bierze udział w wyzwaniu Uporać się z własnymi zbiorami

2 komentarze:

  1. Nie spodziewałam się,że przeczytam tę książkę pierwsza, a tu o! Masz babo placek! Mi się Wszechświaty bardzo podobały,a najbardziej to chyba okładka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze o książce słyszę pierwszy raz! Jak to się mogło stać!
    Już wiem co będzie w moim wrześnioweym stosiku :)

    http://thousand-magic-lifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.