poniedziałek, 1 września 2014

SUMMER 2014 IN SQUARES

  Ostatnio zauważyłam u siebie pewne uzależnienie. Im starsza jestem tym więcej zdjęć robię, jakbym bała się, że zaraz te wszystkie wspomnienia znikną, a ja o nich zapomnę. Niedawno mój blog miał pierwsze urodziny, dlatego postanowiłam zrobić coś specjalnego i rozpocząć na blogu nową serię i dzielić się z Wami zdjęciami małych/dużych rzeczy z mojego życia, żeby nie zalegały tylko na dysku komputera. Będę tak robiła co miesiąc, dzisiaj natomiast podsumuje wakacje, które jak wszyscy wiemy, dobiegają niestety końca :( Zapraszam :)





















   Dajcie znać w komentarzach czy taka seria Wam się podoba, bo przecież Wasze zdanie jest najważniejsze :* Trzymajcie się ciepło i powodzenia w szkole! :*

2 komentarze:

  1. Moją pasją (oprócz czytania, oczywiście) jest fotografia, więc jestem jak najbardziej na TAK. Zdjęcia ogląda się bardzo przyjemnie i jest to świetny pomysł na posty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Jeśli masz ochotę zmienić lub odświeżyć szatę graficzną bloga nie czekaj i zajrzyj tutaj: https://www.facebook.com/wystrojbloga?ref=hl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.