sobota, 6 września 2014

M0NUMENT 14. ODCIĘCI OD ŚWIATA emmy laybourne

   Książka pani Laybourne to taka na którą czekałam od długiego czasu. Ponieważ ostatnimi czasy zaczytywałam się głownie w romansach fantasy z przyjemnością sięgnęłam po 'thriller dla młodzieży' jak to zapowiada okładka. Powieść opowiada o nastolatkach i dzieciach, które zostały uwięzione w supermarkecie zaraz po tym jak grad rozbił im autobus w drodze do szkoły, a wszelkie wejścia zostały zamknięte. Jak sobie poradzą?

   Muszę powiedzieć, że ogólnie rzecz biorąc książka mi się bardzo spodobała, dość dużo się dzieje i szczerze, to myślę, że można się z tej pozycji dużo dowiedzieć (gdybym kiedyś została zamknięta w supermarkecie z powodu załamania pogodowego ze znajomymi ze szkoły zdecydowanie wiedziałabym co robić). Problem z tą pozycja jest taki, że autorka nie wykreowała ani jednego bohatera, w którym bym się po prostu zakochała i który byłby moim ulubionym (a to w moim przypadku jest prawie niemożliwe!), raczej wszystkich traktowałam jednakowo, ale może właśnie o to chodzi.

    Podsumowując dość krótką recenzję jestem w stanie polecić tą książkę każdemu - bardzo szybko i lekko się ją czyta, zwroty akcji występują praktycznie w każdym rozdziale. Zaczynamy czytać i praktycznie na drugiej stornie już wchodzimy w akcję. A propos rozdziałów, powieść jest podzielona na poszczególne dni, w czasie których dzieciaki przebywają w supermarkecie, co bardzo mi się spodobało. Dodatkowo zakończenie jest dość zaskakujące, dlatego chętnie sięgnę po następny tom ;)

   Chciałam Wam też powiedzieć, że założyłam ask'a. Jeżeli więc macie jakiekolwiek pytania, nie krępujcie się :) Pomyślałam, że to dobry sposób na komunikację z czytelnikami, którzy mają na to ochotę ;)

Trzymajcie się ciepło :*

3 komentarze:

  1. Bardzo chcę przeczytać. W dodatku ta okładka... MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele dobrego o tej książce, ale jakoś nam nie po drodze. Szkoda, że tak mało napisałaś, ale jest krótko i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co rusz, to spotykam pozytywne opinie o tej książce. I w końcu muszę się za nią wziąć :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.