niedziela, 19 października 2014

ALBO ALBO TAG

 

   Kilka dni temu zostałam przez Roberta nominowana do Albo Albo Tag, czyli angielskiego Would you rather . Znalazłam dziś chwilkę czasu, dlatego bez zbędnego przeciągania, zaczynajmy!

Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe?

   Bardzo lubię jednotomowe powieści, ale zdecydowanie więcej czytam trylogii. Zresztą lubię gdy historia ma szansę się rozwinąć, a ja zżyć z bohaterami ;)

Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?

   To jest chyba najtrudniejsze pytanie z całego tagu. Bo pomyślmy tylko, z jednej strony mamy genialnego Johna Greena, mojego ukochanego Ricka Rordana, bez Philipa Pullmana nie byłoby mojego dzieciństwa. Ale po drugiej stoją J.K.Rowling, Suzanne Collins i Sarah J.Maas. Na mojej półce stoją książki wśród których przeważają głównie autorki, dlatego chyba wybiorę tę opcję. Ale uwierzcie mi, ze złamanym sercem.

Wolisz kupować tylko w Empiku czy tylko na stronach internetowych.

   Zdecydowanie Internet wygrywa. W Empiku kupuję tylko i wyłącznie kiedy mają promocje, bo rzadko skuszę się na książkę w oryginalnej cenie ;)

Wolisz, żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?

   Kolejna trudna decyzja. Tak jak już w swoim poście wspomniał Robert niektóre książki nie nadają się na serial, a niektóre nie nadają się na film. Myślę, że na świecie nie jest aż tak wiele długich serii jak na przykład Pretty Little Liars czy Gra o tron żeby wszystkie wymagały serialu. Dlatego chyba wybiorę filmy. Ale dobre filmy. Nie takie jak Percy Jackson. Nadal mnie serce boli jak myślę o tej ekranizacji (wujka Ricka pewnie też).

Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?

   Jeżeli byłabym w stanie to oczywiście, że 5 książek tygodniowo! ;)

Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?

   I tym i tym, ale całe życie marzyłam o tym, żeby zostać pisarką, więc odpowiedź jest oczywista ;)

Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?

   Zacznijmy od tego, że bardzo rzadko czytam książki dwa razy, a co dopiero w kółko tylko 20. Dużo bardziej wolę czytać nowe pozycje.

Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?

   Ze względu na to, że chce studiować bibliotekoznawstwo powinnam wybrać bibliotekarkę, ale gdybym miała swoją własną, małą księgarnię to w ogóle by mi to nie przeszkadzało. ;)

Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?

   Hmmm, chyba tylko ulubiony typ... Wolę być pewna, że książka w jakiś sposób mi się spodoba niż całe życie czytać książki, których gatunków po prostu nie lubię.

Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?

   Fizyczne. Mimo że do e-booków nic nie mam i lubię posługiwać się czytnikiem (bo to tańsze i wygodniejsze w podróży ;) to nic nie zastąpi fizycznej książki w twoich rękach :)

Nominuję:
...i wszystkim, którzy czytają a jeszcze nie zostali nominowani! :D


3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą w stu procentach, może oprócz tego, że w ogóle nie kupuję książek w internecie, choć planuję to w najbliższym czasie zmienić ;)

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję jeszcze raz za nominację. Kurczę, jeszcze się nie wywiązałam z wcześniejszego zaproszenia, muszę się wziąć w garść :) Sprawiasz mi wielką przyjemność, chociaż może nie wywiązuję się terminowo :)
    A co do twoich odpowiedzi, to na kilka z nich odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag ;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.