piątek, 10 października 2014

LISTY DO JESIENI #4

Droga Jesieni...

   Uwielbiam męczące piątki. Piątki to jedyne dni w których tak naprawdę lubię zaplanować sobie intensywnie każdą minutę życia. Najpierw szkoła, potem dom, lekcje i sprzątanie. A potem zawsze muszę się czymś zająć. Odpoczynek przychodzi dopiero kiedy kładę się późno do łóżka, oczy mi się zamykają, a ja wtulam głowę w świeżą pościel. I mimo że teraz jestem zmęczona, jak co tydzień zresztą, to piszę kolejny post. Bo jakoś tak mi się to podoba. Bycie szczerym ze sobą i garstką ludzi, którzy zawsze tu są i czytają. Dziękuję :*


mam jakieś przeczucie. tylko jeszcze nie wiem czy dobre, czy złe

*   *   *
Seria zainspirowana filmikami wspaniałej Carrie Hope Fletcher. Jeżeli masz ochotę, też spróbuj. Zapraszam :)

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.