niedziela, 19 października 2014

WĘDRUJĄCA KSIĄŻKA? :D

 
booksandtheirstories:

A Song of Ice and Fire Series by George R. R. Martin 

   Podczas wczorajszej podróży wpadł mi do głowy pomysł. Moje jakże skromne ja od razu stwierdziło, że tenże pomysł jest pomysłem genialnym. To oczywiście ocenicie za chwilę sami, ale gdyby to wszystko się udało byłabym bardzo szczęśliwa :D

   A więc, cały projekt Wędrująca książka polega na tym, że wybrana przez nas książka podróżować będzie od blogera do blogera, po całej Polsce. Pozwólcie, że opowiem jak miałoby to wyglądać.

   Ja sporządzam listę książek spośród których można wybrać jedną książkę. Publikuję ją na blogu, a osoby zainteresowane głosują. Książka która będzie miała najwięcej głosów zostaje przeze mnie zakupiona, przeczytana i wysłana w kopercie do kolejnego blogera lub blogerki. I tak dalej i tak dalej dopóki ostatnia osoba wyśle mi książkę z powrotem. Ja robię zdjęcia i na blogu piszę podsumowanie całej akcji. I myślę że można by je było organizować częściej.

   Każda osoba miałaby książkę na mniej więcej dwa tygodnie. Ma czas na jej przeczytanie i, co jest najważniejsze w całym projekcie, zakreślać, pisać, rysować. W egzemplarzu wędrującej książki można robić wszystko - zaznaczać cytaty, robić notatki dla innych, jak ktoś umie albo po prostu lubi można rysować bohaterów! Chciałam żeby książka stała się namacalnym i interaktywnym sposobem na kontakt z innymi osobami. Każdy ma swój specyficzny sposób czytania, analizowania i dzięki tej akcji, przynajmniej częściowo, można te sposoby zaobserwować i podzielić się wrażeniami dotyczącymi książki nie tylko internetowo.

   Oczywiście w akcje zaangażowani będą blogerzy dlatego na ich blogach mogą pojawić się recenzje i aktualizacje akcji (gdzie teraz jest książka itp.) Dokładne instrukcje opublikuję później, chciałam tylko wiedzieć, czy ktokolwiek byłby takową akcją zainteresowany :) Każdy może się zgłosić, serdecznie zapraszam! Osobiście wysłałam dzisiaj kilka maili do osób, którym takowa akcja może się spodobać ;)

   Piszcie w komentarzach czy podoba Wam się ten pomysł i czy chcecie wziąć w tym udział, to dla mnie naprawdę ważne i myślę, że mogłaby wyjść z tego fajna zabawa ;)

Trzymajcie się ciepło i miłego tygodnia :*



UPDATE: Z powodu dość dużego zainteresowania zgłaszać można się do jutra (20.10) do godziny 15. Przepraszam jeżeli już nie zdążysz, na pewno będą następne edycje :)

11 komentarzy:

  1. TAKTAKTAKTAK! <3
    Biorę udział, na pewno.
    Pomysł świetny. Mam nadzieję, że się uda :D
    Juz nawet podam maila. A co.
    Hogwarts.message@gmail.com
    Trzymam kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej za! Bardzo chętnie wezmę w czymś takim udział <3
    Mail: ladychocolatecupcake@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow bardzo sie cieszę! :D Już Was zapisuje na listę haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie odpisałam na maila, mam nadzieję, że doszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszedł, doszedł, moja odpowiedz jest już w drodze ;)

      Usuń
  5. Tak tak tak, ja też z chęcią wezmę udział! :D
    I nawet maila podam, a nóż widelec... :o
    lusia125@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To w takim razie czekam na kolejne edycje :)) Może akurat jakaś książka mnie zainteresuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Szkoda, że nie zdążyłam :( Mam nadzieję, że będą kolejne edycje :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.