środa, 22 października 2014

WĘDRUJĄCA KSIĄŻKA - ZACZYNAMY! :D

 
amare-ebrius:

(by stefanyalves)

   Dostałam już odpowiedzi na wszystkie maile, lista uczestników jest kompletna, książka zamówiona, a więc akcję Wędrująca książka możemy uznać za rozpoczętą! :D

   Zacznijmy od listy uczestników, która jest zgodna z kolejnością, w jakiej książka będzie podróżować :) Ustawiłam według kolejności w jakiej się zgłaszaliście, żeby było sprawiedliwie ;)

 Klaudia (czyli ja ;)
Kasia

    Jeżeli jesteś na liście to znaczy, że wyraziłeś chęć uczestnictwa w akcji, co mnie bardzo cieszy. Poniżej rozpisałam odpowiednie instrukcje, aby każdy wiedział jak to wszystko będzie działać :)

      1. Po pierwsze, każdy z uczestników zaraz po przeczytaniu tego posta ma obowiązek wysłać mi maila ze swoim adresem, na który ma dotrzeć książka. Nie martwcie się, nigdzie ich nie opublikuję, a wyślę tylko tej osobie, która ma do Was książkę wysłać :) Wszyscy dostaną mail z informacją gdzie wysłać książkę jednego dnia, dlatego od samego początku akcji będziecie powiadomieni.

      2. Każdy z uczestników dostaje książkę pocztą. Po jej otrzymaniu ma dokładnie dwa tygodnie. Jeżeli coś się przedłuży (z jakiegoś tam powodu) to nie ma tragedii, wystarczy po prostu do mnie napisać maila ;) Czyta ją, zaznacza fragmenty, rysuje, pisze komentarze. Jak już przeczyta wysyła książkę dalej na adres, który mu wcześniej wysłałam. Jeżeli ktoś bardzo szybko czyta i zajmie mu to tylko dwa dni, to spokojnie może wysłać szybciej, bez problemu. ;)

      3. Ponieważ wszystkie chętne osoby są blogerami można publikować informacje o akcji i aktualizować jej przebieg na wszelkiego rodzaju stronach. Blog, instagram, facebook, twitter, tumblr, ask, co kto ma ;) Po prostu fajnie by było gdybyśmy wszyscy, całą grupą, obserwowali podróż książki :) Oczywiście było by mi miło gdybyście pisząc o akcji dawali również odnośnik do mojego bloga ;)

      4. Po tym jak dostaniecie książkę wysyłacie do mnie maila, jak ją wyślecie dalej też. Nie chodzi mi o to, że będę jak wariatka śledzić Was, czy macie ją tylko dwa tygodnie, co to to nie ;) Wiadomo jednak jak funkcjonuje Poczta Polska, więc musimy liczyć się z tym, że paczka może zaginąć :( Chcę wiedzieć więc czy książka już u Was jest czy może zaginęła w jakiś tajemniczych okolicznościach.

      5. Ostatnia, ale nie mniej ważna rzecz. Możecie do książki dołączyć co tylko chcecie dla osoby następnej. Liścik, zdjęcie, mambę, batona, rysunek, co dusza zapragnie.Dlatego właśnie chcę, żebyście już wcześniej wiedzieli do kogo będziecie książkę wysyłać, akcja będzie dzięki temu bardzie spersonalizowana. :)

    Oczywiście musicie wiedzieć jaka to w końcu jest książka, prawda? Mianowicie dziś postanowiłam, że... książka będzie niespodzianką! Oczywiście tylko dla pierwszej osoby, ale zawsze ;) Pozostaje nam tylko czekać na to jak przyjdzie do mnie kurier z księgarni internetowej i zacznę czytać. Wszelkie aktualizacje co do tego czy książkę już dostałam będę publikować w tym poście, więc możecie zaglądać tu przez kilka najbliższych dni :) Z pewnością opublikuję też coś z tej okazji na instagramie, więc będziecie na bieżąco. ;)

    Pamiętajcie o wysłaniu maila! :D Prosiłabym też wszystkich uczestników aby byli ze swoją skrzynką na bieżąco, bowiem od czasu do czasu może się zdarzyć, że coś Wam podeślę ;) Wcześniejsze maile o propozycji książki odwołuje, z oczywistych powodów mojego postanowienia, że książka będzie tajemnicą :)

     Nie pozostaje mi nic innego jak podziękować wszystkim uczestniczkom i życzyć powodzenia :) Niech los zawsze Nam sprzyja! ;)

UPDATE (25.10) Książka już dzisiaj do mnie dotarła, co oznacza, że mam od dziś dokładnie dwa tygodnie, a potem wysyłam ją do Darii :)

3 komentarze:

  1. Powodzenia <3
    Mam nadzieję, że uda mi się dołączyć w przyszłości ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mail już poszedł, przepraszam, że tak późno!

    Nie mogę się już doczekać, aż dowiem się, co to za książeczka, no i kiedy ją dostanę haha :D
    Zabawa na pewno będzie przednia :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.