niedziela, 1 marca 2015

FEBRUARY 2015 IN SQUARES

   Tym razem moje zaskoczenie końcem miesiąca jest chociaż trochę usprawiedliwione, bo luty miał przecież tylko 28 dni, ale mimo wszystko bardzo dużo ciekawych rzeczy się w tym czasie wydarzyło. Posty tego typu to jedne z moich ulubionych do przygotowywania, ale nigdy nie cieszę się, że minął kolejny miesiąc. Wiadomo, im szybciej mijają miesiące tym bardziej zbliżam się do matury. Z jednej strony mnie to przeraża, z drugiej chciałabym mieć już to wszystko za sobą.


 










































 Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Wam udanego marca :) Trzymajcie się ciepło :*

9 komentarzy:

  1. Nie żebym przed chwilą skończyła jeść ciasto, ale patrząc na zdjęcie pączków nabrałam ochoty na słodycze. Znowu. :D Uroczy kot. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia - jak zawsze zresztą :D Czym je robisz? (konkretny model tego czegoś)
    Maturą się nie martw, bo zdasz napewno ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle wiary w moje maturalne możliwości haha :D Zdjęcia robię zawsze telefonem (iPhone 5s) :)

      Usuń
  3. Jeju! Wreszcie dodałaś ten post hihi
    Zdjęcia są piękne i doskonale o tym wiesz! Widzę przeprowadzka pełną parą!
    Hasztag jamniki ahahah to zdjęcie mnie rozwaliło już wcześniej na snapie, też chcę taką piżamkę :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoje podsumowania miesiąca, bo dajesz tu piękne zdjęcia. Wyglądają jak wycięte prostu z tumblra! Kocham je oglądać, zawsze gdy nastaje koniec miesiąca, czekam na posta z kwadratami :D

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje podsumowania, a na niektórych zdjęciach mega czuć wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominacja u mnie dla Ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.