sobota, 30 maja 2015

MAY 2015 IN SQUARES

   Jestem tak niewyobrażalnie szczęśliwa, że mogę teraz do Was pisać. W maju. Po maturach. Skończyłam szkołę, egzaminy i mam to, na co czekałam przez kilkanaście lat edukacji - najdłuższe wakacje w życiu <3 Nie chcę za bardzo denerwować tych, którzy jeszcze chodzą do szkoły, dlatego o upały poproszę dopiero od połowy czerwca ;) A dla tych, którzy tak jak ja mają wolne - czytajmy książki, spotykajmy się z przyjaciółmi i korzystajmy z tych kilku chwil oddechu, żeby uczynić te wakacje najlepszymi w naszym życiu! :*






 












 








 






 














































Trzymajcie się ciepło :*

12 komentarzy:

  1. A kto to takie ładne zdjęcia zrobił!? *.*
    Uwielbiam Twojego kota w ogóle, muszę szybko do Ciebie przyjechać i go poznać! A Magic Starsy jeszcze zostały, czy już zjedzone haha?
    W ogóle masz genialną spódnicę (sukienkę?) w koty. Też taką chcę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA jeszcze troszkę ich zostało :P (dziękuję raz jeszcze! :*) Tak, to sukienka ;) Jak ją zakładam to zawsze myślę, że komu jak komu, ale tobie na pewno by się spodobała (i miałam raję hihi)

      Usuń
  2. Jaki genialny post! Robisz niesamowite zdjęcia *.* Życzę miłych wakacji! Ja mam jeszcze niecały miesiąc nauki :<

    Pozdrawiam
    Isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* w takim razie życzę udanego końca roku i super wakacji! :D

      Usuń
  3. Jak zawsze: piękne zdjęcia!
    Widać, że dużo działo się w maju - matura, tyle książek, i w końcu wolność. Ja czekam na swoje wakacje po maturze. Muszę wymyślić, co będę wtedy robić, żeby ich nie zmarnować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* muszę ci powiedzieć, że jak wychodziłam z ostatniej matury to byłam chyba najszczęśliwszą osobą na świecie haha więc zdecydowanie jest na co czekać i co planować ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam oglądać twoje zdjęcia, zawsze robisz świetne :) Zakochałam się w spódnicy w koty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia! :D Też jestem już po maturach, jednak mnie czeka jeszcze zawodowy w czerwcu, no ale też już odpoczywam prawie cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę powodzenia w czerwcu w takim razie! :D

      Usuń
  6. Uwielbiam twoje posty tego typu! <3 Czekam cały miesiąc na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnóstwo genialnych zdjęć, które wywołują uśmiech na twarzy . ;) Życzę jak najwięcej odpoczynku, szczególnie z książką u boku . <3 http://recenzje-z-nibylandii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.