środa, 1 lipca 2015

JUNE 2015 IN SQUARES

   Nawet nie wiem kiedy minął czerwiec. Te najdłuższe w moim życiu wakacje jakość szybko lecą, ale jak na razie lecą całkiem przyjemnie ;) Lipiec będzie dość zabiegany i pełen spotkań, ale nie narzekam, bo są to spotkania, na które czekałam cały rok szkolny! Posty tego typu lubię przygotowywać najbardziej, w tym miesiącu zdjęć jest duuużo więcej niż zwykle, ale taki skutek wakacji ;) Mam nadzieję, że wszyscy, którzy skończyli rok szkolny kilka dni temu spędzą swoje wakacje cudownie <3









































































































Na dzisiaj to wszystko, a Wy trzymajcie się ciepło :*

22 komentarze:

  1. Jejejejeje! Tak! Wreszcie! Uwielbiam posty tego typu i czekam cały miesiąc na nie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że tak ci się podobają :> pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia! Szczególnie te z Łeby! *.* Chcę znów nad morze, wróćmy tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* właśnie, pojedźmy tam jeszcze kiedyś! *-*

      Usuń
  3. Cudowne zdjęci ! <3
    Mam pytanko. W jakim filtrze na vsco przerabiasz zdjęcia ? Wyglądają świetnie <3
    Pozdrawiam !

    http://kochajac-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te posty! Oglądanie tej masy cudownych zdjęć to sama przyjemność :3 Życzę Ci miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że całkiem nieźle spędzasz wakacje. Na zdjęciach jest kilkoro małych dzieci, masz dużo rodzeństwa? Jeśli to zbyt prywatne, to nie musisz odpowiadać, po prostu od jakiś trzech podsumowań mnie to nurtuje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie jest zbyt prywatne, nic nie szkodzi ;) jak na ironię jestem jedynaczką haha na zdjęciach jest moje cioteczne rodzeństwo, które mieszka na tyle blisko, że praktycznie się z nimi wychowałam/teraz je wychowuję haha

      Usuń
  7. U Ciebie jak zawsze cudowne zdjęcia <3

    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohhoh też mam tego minionka na łapce ~~ ♥



    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie posty ze zdjęciami! :)

    Pozdrawiam :D
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :D pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Jakie piękne zdjęcia. :D
    Uwielbiam Twojego bloga. <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.