poniedziałek, 31 sierpnia 2015

AUGUST 2015 IN SQUARES

  Czuję, że jeżeli będę narzekała, że sierpień minął mi zbyt szybko (co jest już stałą formułką na moim blogu) to akurat dzisiaj zostanę wyśmiana. Tak tak, wiem że dziś większość z Was rozpoczyna kolejny rok szkolny. Jestem tą szczęściarą, że jutro nie muszę wciskać się w ładne ubranie i maszerować na rozpoczęcie roku, ale nie zmienia to faktu, że nadal mogę (i chcę) życzyć Wam udanego roku szkolnego i mile spędzonego września! Tego ostatniego również tym, którzy jutro, tak jak ja, mogą nadal pospać dłużej ;) Jako umilenie tego pierwszowrześniowego dnia zapraszam na mój (i Wasz chyba również) ulubiony post - zdjęciowe podsumowanie miesiąca :D









































































Trzymajcie się ciepło :*

18 komentarzy:

  1. Dzięki za życzenia miłego września, na pewno się przyda - ledwo siedzę z nerwów :D
    Zdjęcia prześliczne, ale nawet nie przypominaj mi, jakie to były w sierpniu temperatury... 34 stopnie rano, 39 w południe :D
    Pozdraaaawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, zresztą jak zwykle! Napatrzeć się nie mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię takie posty u innych. Też oglądam Zoellę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te zdjęcia robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze po Twoim poście z tego cyklu robię się głodna, eh.
    PS Zdjęcia jak zawsze fantastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :* a co do jedzenia - zapraszam kiedyś do siebie, bo zaczynam mieć już wyrzuty sumienia, że tak robię wszystkim smaka ;D

      Usuń
  6. Wow, jak dużo zdjęć.
    Zazdroszczę jeszcze chwili wolnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, kolejny post z mojej najukochańszej serii na blogu. Jeden z niewielu pozytywnych momentów tego pierwszowrześniowego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejciu, jak zwykle jesteś zbyt miła ;) ale bardzo się cieszę, że mogę poprawić niektórym humor :D dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Jak ja uwielbiam te Twoje zdjęcia. Są po prostu cudne! I zakochałam się w Twoich ogrodniczkach <3
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* sama się w nich zakochałam, ale ile było wcześniej szukania to głowa mała, chyba w polskich sklepach nie lubią aż tak mody na rolnika haha

      Usuń
  9. fajnie by było jakby te zdjęcia były troszunie większe :) ale generalnie zdjęcia są przesuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) zdjęcia są takiej wielkości, bo nie lubię wszystkiego pokazywać ;) od początku taki miałam zamysł serii :D ale możesz kliknąć na zdjęcie - wtedy się powiększy na cały ekran ;) pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoje zdjęciowe posty <3 a skąd te śliczne ogrodniczki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 kupione rok temu w croppie ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.