niedziela, 16 sierpnia 2015

DRUGIE URODZINKI BLOGA + {KONKURS}



 


   Kiedy dwa lata temu zakładałam bloga nie spodziewałam się, że będzie to jedna z najlepszych decyzji w moim życiu. Możecie mnie teraz lekko wyśmiać za to wyolbrzymianie, ale zaraz wszystko wyjaśnię.

     Blog powstał, bo chciałam z kimś się dzielić wrażeniami po czytaniu książek, które uwielbiam. Jednak nie od początku byłam całym tym blogowaniem całkowicie  zainteresowana. Kilka rzeczy mnie zniechęciło, blog poszedł w odstawkę dość szybko. Minął rok, ja ominęłam bez słowa pierwsze urodziny, nie czytałam i nie komentowałam innych blogów. Wszystko stało w miejscu. Potem nagle coś ruszyło, coś się dla mnie zmieniło - blog stał się bardzo istotny, zaczęłam bardziej się tym wszystkim interesować. Zmieniałam, pisałam, komentowałam. Zaangażowałam się i naprawdę nie żałuję. Blog dał mi tą odrobinę odwagi, impuls do działania i motywację.

    Ale nie powróciłabym do blogowania gdyby nie ludzie. To oni mnie motywowali. I paradoksalnie były to obce osoby (bo blog przez półtora roku był moją tajemnicą). Przez dłuższy czas czytelnicy nie wiedzieli jak wyglądam, ile mam lat, a nawet jak mam na imię. Znali tylko mój blog i okazali się cudownymi ludźmi. Mogłabym podziękowania skierować anonimowo, do ogółu, ale kilka osób chciałabym wyróżnić, bo zdecydowanie na to zasługują. <3 Przede wszystkim dziękuję Mai, dzięki której to wszystko znowu ruszyło - była pierwszą obserwatorką, a jej komentarze dawały mi chęci do pisania dalej :D Kolejne osoby poznałam dzięki blogu i nagle stali się moimi przyjaciółmi. Furga - bez ciebie nigdy bym nie poznała Years & Years, nie zwracałabym uwagi na pełne godziny i zdecydowanie nie wpadłabym sama na chmurkę. Alisko - okazałaś się moją nierodzoną siostrą bliźniaczką i bardzo się cieszę, że cię poznałam, bo taka przyjaciółka to skarb <3

   I w końcu - do wszystkich czytelników, i tych, których znam z imienia, z którymi rozmawiam, jak i tych anonimowych, którzy tylko czytają moje teksty (bo wiem, że tacy też są). Do wszystkich bliskich mi osób, które jak już dowiedziały się o istnieniu bloga, to zawsze mnie wspierały. Mimo że to typowe i słodkie słowa, to są prawdziwe - bez Was nie byłoby bloga, dziękuję :* 

   Podziękowania brzmią jakbym co najmniej wygrała Nobla, ale blog przez całe te dwa lata dał mi bardzo dużo i jest dla mnie ogromnie ważny, więc musicie mi to wybaczyć;)

★   ★   ★   ★


  A teraz coś dla wszystkich czytelników - i tych stałych i tych nowych. Z okazji drugich urodzin bloga razem z Wydawnictwem Moondrive przygotowałam dla Was konkurs,  w którym do wygrania jest egzemplarz Jak być szczęśliwym :) Trzeba wykonać jedno, proste zadanie konkursowe i mam nadzieję, że z chęcią weźmiecie udział :D

1. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka bloga Nic nie zabija czasu tak jak książka, a sponsorem nagrody, egzemplarza książki Jak być szczęśliwym, Wydawnictwo Otwarte (Moondrive).

2.  Aby wziąć udział w konkursie należy mieć adres wysyłkowy na terenie Polski (koszty wysyłki ponosi organizatorka).

3. Konkurs trwa od dziś (16.08.2015) do 30.08.2015. Zwycięska praca zostanie przeze mnie wybrana następnego dnia, a ogłoszenie wyników nastąpi najpóźniej 2 września. 

4. W ciągu dwóch dni od ogłoszenia wyników (w przypadku wygranej)  należy skontaktować się ze mną mailowo w sprawie adresu (inaczej trzeciego dnia zostanie wyłoniony kolejny zwycięzca).

5. Jednej osobie przysługuje tylko jedno zgłoszenie.

*6. Na swoim blogu/facebooku/google + można udostępnić powyższy baner konkursowy. Nie będzie to miało  wpływu na wyniki, ale pomoże zdecydowanie rozpowszechnić konkurs :) Jeżeli to zrobisz, daj mi znać w komentarzu, wysyłając linka. Dziękuję :D

  Żeby wygrać książkę Jak być szczęśliwym należy wykonać proste zadanie konkursowe . Zróbcie zdjęcie, które będzie odpowiadało na pytanie Co czyni cię szczęśliwym ? Może to być jakaś osoba/wydarzenie/książka/chomik/żelki - wszystko, co tylko chcecie. Jeżeli macie ochotę możecie opisać krótko zdjęcie, ale nie musicie, macie w tym przypadku zupełną dowolność. Zdjęcie wstawcie na swojego Instagrama z hasztagami #konkursztotallbooknerd7 i #toczynimnieszczęśliwym i oznaczcie mnie na zdjęciu ( @totallbooknerd7 ).  Jeżeli nie macie konta na insta nie przejmujcie się - takie osoby mogą wysłać zdjęcie do mnie na maila - totallbooknerd7@gmail.com - w tytule wpisując 'Co czyni mnie szczęśliwym?'. Na przesyłanie prac macie dwa tygodnie, czas do 30 sierpnia do 23:59 ;) Życzę wszystkim powodzonka i zachęcam do wzięcia udziału :D

  A jeżeli chcecie się przekonać o czym dokładnie jest Jak być szczęśliwym, bo może nadal nie jesteście przekonani, czy chcecie ją wygrać to zapraszam do obejrzenia filmiku poniżej,  którym mówię o tej książce trochę więcej. :)




Trzymajcie się ciepło, mam nadzieję, że wytrzymacie ze mną kolejny roczek :*

29 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ!
    Czytam Twojego bloga od niedawna, ale uważam go za naprawdę wspaniałego, świetnie piszesz... cóż by tu innego mówić :)
    Na pewno zostanę tutaj na dłużej, i życzę Ci niesamowitego kolejnego roku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, cieszę się, że podoba Ci się to co robię i mam nadzieję, że jeszcze nie jedną rozmowę w komentarzach przeprowadzimy! :D :*

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego kochana.
    Pozdrawiam MonicasBooks

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat! Jejku, jak mi miło, że zostałem wyróżniony :') #wzorowyuczeńiprzyjacieltoja
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, MRÓWKA&TWÓJ BLOG! ♥
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ <3 #wzorowytyfejmsięzgadza

      Usuń
  4. Gratuluje i życze więcej niż 100 lat :) Przygotowuje się już na konkurs :) Moze to być kolaż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* tak, jak najbardziej, może być każda forma - liczę na Waszą kreatywność! :D

      Usuń
  5. Jeszcze raz Mrówolcia wszystkiego najlepszego! Kto by pomyślał, że w ciągu ledwie pół roku okażemy się być bliźniaczkami z takimi planami, których jeszcze nikt nie zna, a są wspaniałe!
    Mnóstwo książek, najlepiej samych dziesięcio-gwiazdkowych, więcej uśmiechu i radości, mniej zmartwień (ale nie za dużo mniej, bo musimy zachować równowagę w naszych żywotach) no i przede wszystkim ogromnego regału na książki, które są u Ciebie w sypialni!
    A jak tylko nastanie wrzesień - czekaj aż Ci coś upiekę z tej okazji urodzinowej!

    Jeszcze raz sto lat i publikuj dużo, bo jesteś najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo sisterko, nawet nie wiesz jak bardzo <3 + czekam na to coś, co upieczesz we wrześniu, ja Ci tego nie zapomnę haha :*

      Usuń
  6. Gratulacje i sto lat! :D

    http://suomianne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas blogowa historia wyglądałam podobnie - założenie, a potem całkowity spadek motywacji. Udało nam się jednak wrócić i z wielką radością bawimy się tu do dziś. Mam nadzieję, że Tobie nigdy już nie zabraknie motywacji do działania i że blogowanie zawsze będzie dla Ciebie przyjemnością - tego Ci życzę, a co! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i, ze względu na podobną blogową historię, życzę jednocześnie tego samego! :D pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Gratuluję! Twój blog jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych. Podoba mi się Twój styl, do tego lubię te małe ikonki ozdabiające notki. No i masz cudowne zdjęcia na Instagramie :)
    Życzę kolejnych lat spędzonych na blogowaniu!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejciu, dziękuję bardzo za tyle miłych słów, to naprawdę wiele znaczy :D POZDRAWIAM! :*

      Usuń
  9. To naturalne że się cieszysz z urodzinek bloga! Nie ma co tu wybaczać :D Gratuluję 2 lata to szmat czasu ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam ci życzyć aby twój blog stał się bardziej popularny ;) I gratulacje za wstrzymanie 2 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, aż tak 'wytrzymywać' nie musiałam, ostatni rok to była sama przyjemność ;)

      Usuń
  11. wiecejlepszychksiazek.blogspot.com
    Dopiero zaczynam ale zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, jak już zostałam doszczętnie zdemaskowana (:P), to nie będę siedzieć cicho, szczególnie przy takiej okazji. :) Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i twojego bloga! Mam nadzieje, że następne lata blogowania będą sprawiały Ci jeszcze większą radochę i że o wiele więcej osób dowie się o twojej stronie, bo absolutnie na to zasługujesz. :)
    A tak bonusowo dodam, że Twój instagram jest najpiękniejszym książkowym instagramem na całym świecie!
    Weny, weny życzę! I czasu, i pomysłów, i samym wspaniałych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ja taki detektyw :> (przepraszam za to zdemaskowanie haha). Dziękuję za tak cudowne słowa (wena się przyda, oj tak <3)
      PS Cieszę się, że znalazłam twojego bloga, bo jest świetny <3 :*

      Usuń
  13. Takie troszkę spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Kolejnego roczku pełnego super cudownych książek :*
    http://nawiasem-o-ksiazkach.blogspot.com/ (do niedawna Biblioteczka Blanki)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie Ci gratuluję! Dopiero co trafiłam na Twojego bloga, ale będę go dużo częściej odwiedzać <3
    Weny do pisania, wspaniałych książek i wielu wspaniałych chwil :*
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za takie cieplutkie słowa <3 Pozdrawiam :*

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.