poniedziałek, 3 sierpnia 2015

LIPCOWY WRAP UP I TBR NA SIERPIEŃ / STOSIK #1





     Lipiec był dość 'pracowitym' miesiącem, może to dlatego tak szybko mi minął. Ze względu na to, że wrap upy na kanale będą się pojawiały co dwa miesiące to postanowiłam (po raz pierwszy od początków bloga!) zacząć wstawiać tu nie tylko zdjęciowe podsumowania, ale też stosiki :) Mam nadzieję, że takie rozwiązanie Wam się spodoba, szczególnie, że jest to chyba najpopularniejsza metoda podsumowań wśród blogerów ;) A teraz zapraszam już cieplutko na post :)

 LIPCOWY WRAP UP

    W lipcu udało mi się przeczytać 5 książek. Biorąc pod uwagę to, że praktycznie nie było mnie w domu to jak na mnie jest to bardzo dobry wynik. :D Miesiąc zaczęłam z urodzinową Następczynią, która (oprócz bohaterki) bardzo mi się podobała i nie mogę już się doczekać kolejnego tomu. W tym miesiącu w końcu skończyłam też Powód by oddychać i żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej!


Następczyni Kiera Cass (360 str.)                                           ★★★★★★★★☆☆
Pretty Little Liars. Uwikłane Sara Shepard (328 str.)             ★★★★★★☆☆☆☆
Powód by oddychać Rebecca Donovan (496 str.)                   ★★★★★★★★★★
Mara Dyer. Tajemnica Michelle Hodkin (480 str.)                 ★★★★★★★★☆☆
Ja, diablica Katarzyna Berenika Miszczuk (416 str.)             ★★★★★★★★☆☆

   Podsumowując, w lipcu przeczytałam 2 080 stron (wypada około 67 na dzień). Nie jest to może najlepszy wynik, ale jak dla mnie idealny :D

 SIERPNIOWY TBR



   W sierpniu mam zamiar dokończyć Ród, który zaczęłam w ostatnich dniach lipca i w końcu przeczytać Ujawnioną, żeby w te wakacje już zakończyć serię Domu Nocy. Dodatkowo w końcu zrobiłam sobie TBR JAR, żeby uporać się z zalegającymi na moich pólkach książkami. Wylosowałam trzy książki, z czego dwie to kontynuacje serii, dlatego bardzo się cieszę, że będę mogła je przeczytać w sierpniu.


   


Jeżeli znajdę czas to mam również zamiar zabrać się za Cień wiatru w ramach prowadzonego przez Darkę klubu książki Zaksiążkowani :) Akurat ta książka pana Zafona już dość długo leży na mojej półce i mam nadzieję, że w sierpniu się w końcu z nią uporam ;) 

   A co się działo w lipcu? Przede wszystkim pojechałam na swojego pierwszego w życiu Opener'a (i na pewno wrócę tam za rok!), głównie dlatego, że chciałam zobaczyć na żywo Years & Years <3 Później były urodziny, wizyta Aliski (bardzo się cieszę, że w końcu udało jej się mnie odwiedzić!) i wiele różnych spotkań i spotkanek ;) Rozpoczęłam również nową serię na blogu - comiesięczne Mrówcze Inspiracje :) Więcej z pewnością zobaczycie w zdjęciowym podsumowaniu miesiąca :D  







A jak tam Wasze stosiki z lipca? Piszcie w komentarzach i trzymajcie się ciepło :* A jeżeli chcecie zobaczyć moje lipcowe zdobycze to zapraszam na filmik z book haulem z lipca :D





11 komentarzy:

  1. Cieszę się, że w końcu skusiłaś się na "Powód by oddychać" bo było mi głupio, jak Ty ciągle mi coś polecałaś i ja się zachwycałam, a jak ja Ci coś poleciłam (wcześniej wspomniana książka) to nie byłaś z niej zadowolona i musiałaś ją odłożyć. Więc się cieszę, że teraz Ci się spodobała!
    I cieszę się, że w końcu zaczęłaś dodawać wrap upy i tbr! :* A filmik już lecę oglądać, chociaż ja wiem, co tam jest hihi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny book haul ! Naprawdę zazdroszczę zakupów ;)
    Super pies :D
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję haha (i w swoim i w psa imieniu ;) pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Genialny bok haul ! Ja niestety mam bana na kupowanie książek, ale od Sierpnia zaczynam książkowe zakupy. Co do wyniku z lipca to gratuluję ci serdecznie. Jest to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę, że ciągle, jak piszesz, nie było cię w domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* a w moim przypadku to na sierpień mam definitywny zakaz kupowania książek haha

      Usuń
  4. Ja na ten miesiąc zaplanowałam inną książkę Rebecki Donovan - "Co, jeśli..." Mam nadzieję, że spodoba mi się tak samo jak Tobie "Powód by oddychać" :) Powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! po 'Co, jeśli...' też mam zamiar niedługo sięgnąć :D

      Usuń
  5. W końcu znalazłam kogoś, kto też lubi Years&Years <3 Gratuluję, że wytrwałaś w "Domu Nocy", ja skończyłam, kiedy zaczęła mnie na maksa irytować -,-
    Pozdrawiam!

    Zrecenzowani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś wytrwałam, ale chyba tylko dzięki temu, że w pewnym momencie pojawił się Stark, który jest jedną z moich ulubionych postaci w tych książkach ;) no a skoro zostały mi tylko dwa tomy do końca to już się nie poddam :D pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Znalazłam twojego bloga poprzez Instagrama, podoba mi się bardzo, masz świetne wyczucie stylu! :) A skąd ten sweterek z filmiku, jeśli mogę wiedzieć? Jest przeuroczy! Psa również masz świetnego haha :D
    A co do książek to zazdroszczę mocno, gdybym ja pozwoliła sobie na takie zakupy to zginęłabym od samego wzroku mojej mamy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za takie miłe słowa :* ja odkładam swoje pieniądze, więc akurat mama aż tak krytycznie na mnie nie patrzy haha ;) pies dziękuje za komplement i pozdrawia :D a sweterek z wyprzedaży z h&m :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.