środa, 30 września 2015

SEPTEMBER 2015 IN SQUARES


   Już nawet nic nie wspomnę o tym, jak szybko minął wrzesień hahaha. Tym razem zakończenie miesiąca przyniosło koniec najdłuższych wakacji w moim życiu i rozpoczęcie prawie samodzielnego życia na studiach :c Na szczęście ten miesiąc nie minął tylko na przeprowadzce, ale także na wyjeździe nad morze (ostatni raz!) i tylu pięknych zachodach słońca, że oficjalnie już mogę stwierdzić, że jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku <3

 enjoy 













































































































9 komentarzy:

  1. Ile wspaniałych zdjęć <3 Jak zawsze piszę pod podobnymi postami - uwielbiam zdjęcia a z książkami to już w ogóle *.*
    Koniecznie muszę nadrobić pozostałe posty z serii. Czemu nie odkryłam Cię wcześniej?
    Pozdrawiam serdecznie :*
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Koleżanko!
    Natchnęłaś mnie mocniutko do tego, by i u siebie zrobić post podsumowujący wakacje! Wprawdzie już nie te najdłuższe, ale zawsze coś. A studiów nie musisz się obawiać - będzie dobrze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://1.bp.blogspot.com/-S8PhZQ24DQQ/VgxiAQMt_MI/AAAAAAAAEjc/-KvfEgjHXPs/s1600/IMG_9402.JPG I TA MUCHA NA TWOJEJ NODZE XDD
    Ogólnie cudowne zdjątka ♥ Moje oczy zostały zaspokojone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co za spostrzegawczość haha <3 dziękuję :*

      Usuń
  4. Te Twoje zdjecia to zawsze cą cudowne. Uwielbiam te notki <3
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam te posty na koniec miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) nominowałam cię do tagu :http://castleona-cloud.blogspot.com/2015/10/niepopularne-opinie-tag.html?showComment=1444237111970#c5772677147946021240 ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.