środa, 2 września 2015

SIERPNIOWY WRAP UP + TBR NA WRZESIEŃ / STOSIK #2



   Sierpień nie był aż tak zajętym miesiącem, ale za to był takim, który minął mi bardzo szybko. Zdecydowanie za szybko. Na szczęście mam jeszcze jeden na ogarnięcie rzeczywistości i poczytanie książek, które leżą na moich półkach i czekają na swoją kolej. A bynajmniej spróbuję to zrobić ;) Zapraszam więc na sierpniowy wrap up i tbr na wrzesień! :D

    W sierpniu przeczytałam 8 książek ( 2 740 stron), większości oczywiście nie planowałam, ale z moim czytaniem tak zwykle bywa, najpierw coś planuję, a potem sięgam po coś zupełnie innego. 

SIERPNIOWY WRAP UP





 Ród J. D. Horn ( 336 str.) ★★★★★★★☆☆☆
 Ja, anielica Katarzyna Berenika Miszczuk ( 384 str.)  ★★★★★★★★☆☆
Ja, potępiona Katarzyna Berenika Miszczuk ( 416 str.) ★★★★★★★★☆☆
Oddam ci słońce Jandy Nelson ( 400 str.) ★★★★★★★★★★
O krok za daleko Abbi Glines ( 288 str.) ★★★★★★★☆☆☆
Ujawniona P. C. Cast + Kristin Cast ( 296 str.) ★★★★★★☆☆☆☆
OpactwoNorthanger Jane Austen ( 240 str.) ★★★★★★★★★☆
Fangirl Rainbow Rowell ( 380 str.) ★★★★★★★★☆☆


WRZEŚNIOWE TBR

     
    Na wrzesień zaplanowałam optymalną ilość książek, choć wątpię, żeby udało mi się skończyć wszystkie, które sobie zaplanowałam.Obcą już zaczęłam i jak na razie jestem zachwycona. Drugi tom Więźnia labiryntu - Próby ognia, mam zamiar przeczytać dlatego, że chciałam wybrać się we wrześniu na ekranizację. Nowelka z serii Szklany tron to ponowne spotkanie z Celaeną przed premierą - kto czeka z niecierpliwością tak jak ja na Dziedzictwo ognia? Starter, Przez burze ognia i Dziewczyna i chłopak wszystko na opak wylosowałam (a właściwie wylosowała dla mnie Alicja, kiedy mnie odwiedziła) z mojego słoiczka TBR. Szeptem pożyczyłam od przyjaciółki i chciałam w tym miesiącu to przeczytać, żeby w końcu oddać jej książkę ;) Tak btw - czuję się jak ostatnia osoba w książkowym świecie, która tego nie czytała hahaha.

   Na dzisiaj to już wszystko, jak tam Wasze stosiki z tego miesiąca? :D Jeżeli chcecie usłyszeć trochę więcej o książkach, które przeczytałam w lipcu i sierpniu to zapraszam na najnowszy filmik na kanale. ;) Trzymajcie się ciepło :*



10 komentarzy:

  1. Wszyscy w sierpniu przeczytali tak dużo, a ja tylko jedną książkę D:
    TBR'owy stosik jest piękny. Przeczytałabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale cudowny wynik w sierpniu, ja przeczytałam tylko dwie książki-tragedia :( Życzę powodzenia we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś ty, jaka tragedia - każdy czyta tyle ile może/chce ;) nawet jakbyś nie przeczytała żadnej to byłoby ok :D Tobie też życzę powodzonka we wrześniu i pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Najbardziej zazdroszczę "Obcej"! Zamówiłam ją właśnie w bibliotece, ale jeszcze na nią muszę trochę poczekać...
    Bardzo przyjemny filmik. I tak peesem - gdzie kupiłaś tę koszulę? Jest boska <3
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszula jest z Reserved ;) :3 'Obca' jest warta czekania! <3 Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Również mam zamiar przeczytać książkę pani Veroniki Rossi, ale naczytałam się stanowczo za dużo negatywnych opinii i nie zabardzo wiem, co teraz o niej myśleć...
    A podobno "Szeptem" to też nic specjalnego, więc... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Szeptem' chce nadrobić odkąd w styczniu przeczytałam 'Black Ice', bo naprawdę mi się podobało ;) A 'Przez burzę ognia' już kiedyś zaczynała, przeczytałam kilka stron, ale teraz będę ją czytała ze znajomą na instagramie, więc mam zamiar ją w końcu skończyć i sama się przekonam ;) Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Ja "Szeptem" mam już 1,5 roku na swojej półce i nadal nie przeczytałam jej XDD Może wezmę się za nie we wrześniu, ale nie jestem pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemnie czyta się twoje posty :) ja w tym miesiącu przeczytałam 6 książek
    Zapraszam na mojego bloga http://ksiaazkowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo się z tego cieszę :D chętnie zajrzę ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.