piątek, 30 października 2015

OCTOBER 2015 IN SQUARES





Październik to chyba taki studencki miesiąc, prawda? No i w końcu przyszedł czas, że ten studencki miesiąc zaczął dotyczyć także i mnie. Jak tam 'dorosłe' życie? Bardzo dobrze, nie skarżę się :D Studia są dużo lepsze od liceum czy gimnazjum, przede wszystkim dlatego, że uczę się tego, co sama sobie wybrałam i co mnie interesuje. Polecam <3 A tak poza tym to rada ode mnie dla mnie (i dla Was również, przy okazji ;). Nie traćcie czasu i rozwijajcie swoje pasje. Róbcie co kochacie, słuchajcie czego chcecie, ubierajcie się tak, jak Wam się podoba i nie zwracajcie uwagi na to, co mówią inni. ot taka piątkowa dygresja. Miłego weekendu :*
















































Trzymajcie się ciepło i miłego listopada :*

14 komentarzy:

  1. Najcudowniejszy cover w wykonaniu jersów, genialna piątkowa dygresja i jak zawsze, świetne zdjęcia. <3 UW ma taką cudowną bibliotekę! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 zgadzam się, jest cudowna *-*

      Usuń
  2. Zdjęcia przepiękne, możnaby je oglądać bez końca! A co do wpisu, masz absolutną rację :) I cieszę się, że też studiuję, bo na tym etapie życia to wyrażanie siebie jest o wiele łatwiejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje sklejki - sama bym chętnie cykała tyle zdjęć, ale nie bardzo mam czym :')

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, znowu piękne "kwadraty" :) Oglądanie tych notek to sama przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  5. stęskniłam się za Twoimi postami <3 świetne zdjęcia :D chyba zacznę więcej pstrykać, bo są to genialne wspomnienia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! cudownie jest później sobie usiąść i oglądać zdjęcia sprzed tygodnia, miesiąca, roku itd. <3

      Usuń
  6. Podobają mi się te zdjęcia, potrafisz stworzyć taki fajny klimat :)
    Ps. jakie studia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo <3 Informacja Naukowa i Bibliotekoznawstwo na UW :D

      Usuń
  7. 5sos <3 aww Powodzenia w dorosłym życiu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż cieszę się na kolejny mijający miesiąc (nie powinnam, bo to oznacza koniec jesieni, którą kocham), patrząc na twoje zdjęcia. Super, że odnajdujesz się w miejscu gdzie jesteś, w życiu i robisz to co lubisz. Zazdroszczę! :)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bibliotekoznawsto i Informację Naukową :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.