sobota, 2 stycznia 2016

DECEMBER 2015 IN SQUARES



   Grudzień jest tym specyficznym miesiącem do podsumowań, z jednej strony dlatego, że post jest bardzo świąteczny, z drugiej dlatego, że wstawiam go już w 2016. Koniec grudnia oznacza koniec roku, a co za tym idzie kolejny rok, który muszę sobie podsumować w głowie. Nie lubię typowych postanowień noworocznych, wypisywanych na kartce albo zamykanych w kopercie na cały rok, ale rozpoczęcie nowego roku jest dobrym momentem na to, żeby wszystko sobie uporządkować i postanowić... co? Zmiany? Mam nadzieję, że będziecie mieli cudowny miesiąc, trzymajcie się ciepło :*













































































































21 komentarzy:

  1. Kocham te posty <3 Można wiedzieć skąd paputki z liskiem? Bo mega urocze. Buziaki, Idalia ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia. Uwielbiam te posty.
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam chora w święta... Uwielbiam tego tpyu posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje posty ze zdjęciami... no i to właśnie dzięki Tobie zakochałam się w SOSach, więc całym sercem dziękuję za nowy ukochany zespół... kolejny :P
    Widzę, że grudzień ciekawy, a i współczuję, że 17 lutego będziesz zmuszona spać na korytarzu... pasje zobowiązują, wiem coś o tym XD
    Zapraszam na moje podsumowanie roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję i mam nadzieję, ze jednak nie będę spała na korytarzu ;)
      tak się cieszę, że dzięki mnie odkryłaś sosiki <3
      już lecę zobaczyć jak tam u ciebie :D

      Usuń
  5. Będę monotematyczna, ale - PRZEPIĘKNE zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te posty ! Piękne zdjęcia ;) <3
    Pozdrawiam!
    http://kochajac-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam do Ciebie takie dziwne pytanie(a że uwielbiasz Taylor jak ja to piszę właśnie do Ciebie, bo mnie ta kwestia trochę śmieszy i nurtuje :D ) też uważasz ,że te więzy co tak oplatają Taylor w 'Out of the woods' trochę pomysłem przypominają Harrego Pottera co w czwartej częsci w Turnieju Trójmagicznym ten las tak pożerał zawodników ? :D trochę nieskładnie mi to wyszło, ale mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :D Pozdrawiam!
    PS a zdjęcia piękne, szczególnie się zachwycam Massolitem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha też mi się to przypomniało jak oglądałam teledysk! :D

      Usuń
  8. Cudowne jak zawsze. I Skrzat uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby tradycji stało się zadość: kocham twoje podsumowania! Tak samo jak Karków, szkoda że mieszkam od niego tak daleko, ale jest dużo ładniejszy i wolę klimat Karkowa niż Warszawy.
    A teraz czekam na podsumowanie filmowe;)
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia:) pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyłam, że jestem jedną z nielicznych osób, które nie były chore na święta! WOW :D
    Bardzo spodobała mi się twoja czerwono/pomarańczowa sukienka? Nie wiem dokładnie jaki to kolor :P

    http://bookshunter14224.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle mnóstwo fajnych zdjęć. :) Czy ta maskotka to Szczerbatek? *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle mnóstwo fajnych zdjęć. :) Czy ta maskotka to Szczerbatek? *-*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.