wtorek, 2 lutego 2016

JANUARY 2016 IN SQUARES



    A więc znów tu jesteśmy. Tym razem nie tylko kolejny miesiąc, ale także pierwszy kolejnego roku. Sesja mnie goni, ale mam nadzieję, że niedługo sobie pójdzie i zostawi mnie w spokoju, bo szczerze to cudownie mi się żyło nie ucząc się z dnia na dzień. Czym byłby ten post bez moich ulubionych słów? Niczym, macie rację. KIEDY MI TEN MIESIĄC MINĄŁ? Jak to się dzieje, ja nadal nie mogę pojąć, tak jak nie mogę pojąć, że jest ponad 40 tysięcy możliwości usadzenia 8 osób przy okrągłym stole. Dacie wiarę?



PS Ja w to nadal nie wierzę, chyba jednak źle to obliczyłaś Aliszyn :*


























































 Miłego lutego i trzymajcie się ciepło :*

9 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia! Asię na yt poznałam dzięki Tobię, i kocham *.* Urodzinowa Aliszyn najlepsza ;) Ale miałaś dużo śniegu, wowo! U mnie też było co nieco, ale przy Tobie to raczej :( A te zdjęcia z Harrym w roli głównej wspaniałe <3
    Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super macie tę ścianę powyklejaną tymi pięknymi obrazkami! I dojrzałam Chucka Bassa <333 to wszystko przylepione za pomocą zwykłej taśmy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zwykła taśma ;)
      Chuck akurat wisi u Alicji, co nie zmienia faktu, że także go uwielbiam haha <3

      Usuń
  3. Powiedz mi, w jakim programie/aplikacji robisz te colage'e?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, zdjęcia bardzo fajne ;) No i masz tak samo na imię jak ja haha zostanę tu na dłużej :)
    Pozdrawiam ;*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tradycji musi stać się zadość... Kocham te posty i twoje zdjęcia! Nie przepadam za tym, jak czas szybko mija i zaczyna się kolejny miesiąc, ale własnie twoje podsumowanie jest jedną z tych rzeczy, które uśmierzają mój ból na myśl o przemijającym czasie.
    whiteblackbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem w szoku że kolejny miesiąc minął a nawet rok. Bardzo lubię twoje posty na blogu i filmiki na YouTube.
    Soczewka w książce

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.