piątek, 27 maja 2016

WARSZAWSKIE TARGI KSIĄŻKI 2016

    
Warszawskie Targi Książki to wydarzenie, na które jeżdżę już dobre kilka lat. Tym razem jednak były to targi wyjątkowe, ponieważ miałam okazję spotkać wiele osób, które wcześniej mogłam tylko oglądać przez ekran komputera. No i okazało się, że vlogerzy i blogerzy są tacy jak w Internecie, a nawet lepsi! W ogóle nie miałam problemów, żeby się z nimi dogadać, czy żeby w ogóle znaleźć temat do rozmowy (a u mnie jest to dość częste przez moją wrodzoną nieśmiałość, uwierzcie mi). Tak więc bawiłam się cudownie i mam nadzieję, że na kolejnych targach będzie tak samo, lub nawet jeszcze lepiej! Zanim już całkowicie porwą mnie emocje zakończę ten krótki wywód porcją zdjęć z tych dwóch dni oraz vlogiem, który już wisi na kanale :)














































































phot. ja, Monia, Alicja, Daria

Dziękuję i trzymajcie się ciepło :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.