środa, 13 lipca 2016

GRA O BOOKTUBE, CZYLI JAK PRAWIE NAGRAŁAM VLOGA

   W zeszły weekend razem z Alicją wsiadłyśmy w pociąg (nie obeszło się bez paniki każdej z nas) i z sukcesem dotarłyśmy do Mai, aby nagrać program Gra o Booktube. Jeżeli jeszcze nie wiecie na czym będzie ten program polegał (w co wątpię) to zachęcam Was bardzo serdecznie do zajrzenia na jego fanpage i konto na Instagramie - wtedy będziecie na bieżąco! Oczywiście nic z nagrywania ani tego co zobaczycie w odcinkach Wam nie zdradzę - to czeka Was na kanale Mai już od 18 lipca, dziś jednak postanowiłam podzielić się z Wami moją ogromną porażką.
    Mianowicie, miałam vlogować. I słuchajcie, na początku mi nawet wychodziło. Ale ja urodzoną vlogerką nie jestem, chciałam też nagrać to tak, abym mogła wstawić dla Was film już teraz, nie nagrywałam więc nic związanego z programem i procesem jego nagrywania. Ale jednak troszkę materiału jest, nawet zdjęć kilka dlatego - oto to, co z tego weekendu dla Was wyłuskałam, mam nadzieję, że się Wam spodoba. Zobaczycie jak sobie kulturalnie zwiedzaliśmy, jacy cudowni ludzie tam z nami byli i mam nadzieję, że z chęcią obejrzycie program, kiedy już będzie on miał swoją premierę :) Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie <3





                                                              Trzymajcie się ciepło :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.