wtorek, 16 sierpnia 2016

3 URODZINY BLOGA!

   Mimo że w przeciągu roku kanał osiągnął dużo większy sukces niż blog, to to miejsce nadal pozostaje na pierwszym miejscu w moim sercu. Na blogu uwielbiam tworzyć, kanał w mojej głowie nadal jest dodatkiem, chociaż pewnie trudno Wam w to uwierzyć. Piszę ten post tylko i wyłącznie po to, żeby Wam podziękować - nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić, jak długo niektórzy z Was są tu ze mną i bardzo BARDZO Wam za to dziękuję <3


    Blog, jak widać, przechodzi małą przemianę (może ktoś zauważył zmianę tytułu). Zastanawiacie się pewnie, jaką przemianę może przechodzić blog książkowy. Już śpieszę zaspokoić Waszą ogromną ciekawość. Postanowiłam troszkę rozszerzyć zakres tematów, jakie będę się tu pojawiać. Często nie czytam nic przez miesiąc/dwa i wtedy na blogu jest cisza. Nie chciałabym tego, naprawdę, bo kocham tu coś robić, mimo że ironicznie często zajmuje mi to dwa razy więcej czasu, niż wstawienie filmiku na kanał. Nie myślcie, że przechodzę na lifestyle, co to, to nie, nie pogrążajmy się aż tak w zmianach. Od tej pory, na blogu będą się częściej pojawiały posty zdjęciowe. Kocham robić zdjęcia i mimo że według mnie nie za dobrze mi to wychodzi, to chciałabym Wam pokazywać wiele miejsc, wydarzeń. Dajcie koniecznie znać, co myślicie o takich zmianach i trzymajcie się ciepło!

A, no i wszystkiego najlepszego... dla mnie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.