niedziela, 21 sierpnia 2016

MIEJSCA / MUZEUM NEONÓW W WARSZAWIE

    A więc nadszedł ten czas - oto przed Wami pierwszy post z serii zdjęciowej! Na pewno nie skupię się tylko na miejscach, w przygotowaniu mam też dla Was kilka postów z mojego ostatniego wyjazdu, bo często pytacie mnie, co tam widziałam i co polecam, bo też niedługo jedziecie w podobne okolice. Nie to żebym była jakąś specjalistką w podróżach (nie jestem), no ale nie da się ukryć, że byłam i widziałam.

   O istnieniu Muzeum Neonów nie miałam bladego pojęcia, mimo że mieszkam w Warszawie od roku, a przyjeżdżam tam jeszcze dłużej. Dobrze, że Sandra odkryła to miejsce, bo jest cudowne! Ukryte w starych budynkach na Pradze (bez obaw, nic Wam się tam nie stanie, to tylko tak groźnie zabrzmiało) jest oblegane przez zagranicznych turystów. Byłam w lekkim szoku, bo dam sobie rękę uciąć, że więcej niż połowa Warszawiaków nie ma pojęcia o istnieniu tego miejsca, a turyści bez problemu je odkryli.

   Jeżeli jesteście z Warszawy, albo przyjeżdżacie tam często to serdecznie polecam Wam wizytę w tym miejscu - muzeum, które zachowuje stare warszawskie neony z przeróżnych budynków z całego miasta. Nie jest to duże miejsce, da się je obejrzeć w 15-20 minut, ale mimo wszystko - warto.


Trzymajcie się ciepło i dajcie koniecznie znać jak podobał Wam się pierwszy post z takiej serii


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.