czwartek, 22 września 2016

KSIĄŻKOHOLIK GOTUJE #2 / CIASTECZKA LARY JEAN Z 'DO WSZYSTKICH CHŁOPCÓW, KTÓRYCH KOCHAŁAM'

 
   Pierwszy post i filmik z serii książkoholik gotuje pojawił się prawie pół roku temu, więc przyznaję, trochę mi zajęło zanim zabrałam się za stworzenie dla Was kolejnego, ale ważne, że w końcu mi się to udało! Dziś zapraszam na przepis na urocze i przepyszne ciasteczka z drażetkami M&M's, które pojawiają się w czasie narady ciasteczkowej na Boże Narodzenie w książce Do wszystkich chłopców, których kochałam. Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o książce i poznać moją opinię na jej temat to odsyłam Was do mojejrecenzji.

   Przepis nie jest mojego autorstwa, znalazłam go przez portal durszlak.pl, a oryginalnie pochodzi on z bloga Cook & Look, do którego po ten przepis Was odsyłam. Jeżeli jednak jesteście na tyle leniwi, że nie chce Wam się kliknąć w link (mi też się to czasami zdarza, rozumiem) to poniżej jest zrzut ekranu z przepisem.






Dajcie znać, jeżeli postanowicie upiec te ciasteczka i trzymajcie się ciepło! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.