wtorek, 13 września 2016

MIEJSCA / OGRODY UW

Mimo, że pierwszy rok studiów mam już za sobą, to jeszcze nie miałam okazji odwiedzić ogrodów UW, znanych głównie z ogrodu botanicznego. Muszę Wam powiedzieć, że jak tylko weszłyśmy tam z Alicją to żałowałam, że nie są one bliżej naszego miejsca zamieszkania. To miejsce jest cudowne - kocham klimaty ogrodów botanicznych i muszę powiedzieć, że naprawdę warto tam pójść nawet podczas zwykłej wycieczki do Warszawy. Bilety nie są drogie, a dodatkowo studenci UW mają wejście całkowicie za darmo. 

Zdjęć jest dużo, ale to dlatego, że nie jestem w stanie między nimi wybierać tych, które bym chciała Wam pokazać. Bo chciałabym wszystkie, ze względu na to, jak bardzo to miejsce przypadło mi do gustu.


Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.