sobota, 4 marca 2017

MOODBOARD - KRÓL KRUKÓW



Nie wiem czy kiedykolwiek sięgnęliście po jakąkolwiek książkę z powodu zdjęcia. Z powodu wizualizacji słów, zdań, całych rozdziałów. Przeglądając ostatnio pinteresty i tumblry doszłam do wniosku, że też jest to jakaś forma reklamy danej pozycji. I może to faktycznie tylko na mnie działa, jak widzę zbitkę ładnie skomponowanych zdjęć i myślę - O tak, tę książkę muszę koniecznie przeczytać. Może to tylko ja jestem tak dziwną osobą, która przeczytała już nie jedną książkę TYLKO dlatego, że zobaczyła przy jej tytule ładny kolaż na tumblrze. Ale warto spróbować stworzyć coś takiego i zobaczyć, czy nie ma więcej takich osóbek jak ja,

Posty wizualizacja polegają na tym, że ja ilustruję wybraną przez siebie książkę zdjęciami znalezionymi w internecie i mam nadzieję, że jakoś zachęci Was to do przeczytania tej pozycji. Przysięgam Wam, nigdy nie znajdziecie żadnych spoilerów (nawet jak Wam się wydaje, że to może być spoiler to nim nie jest). Serię zainspirowałam postami z inspiracjami, które pojawiają się zwykle na blogach modowych. Dajcie znać, jak podoba Wam się taka forma przedstawienia Wam konkretnych książek. 

Król kruków - Maggie Stiefvater

król kruków to przyjaźń
to las
żółte camaro
tajemnice
duchy
jogurt z kawałkami owoców
coca - cola
i jej kruczy chłopcy

















źródło zdjęć: Tumblr, Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.